👩🏻‍🎓 Examene de finalizare a studiilor

📖 Examene de finalizare a studiilor 👩🏻‍🎓


Înscrierea pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor în sesiunea iunie-iulie 2025 (licență și  masterat)  se  desfășoară  exclusiv online,  în  intervalul 23  iunie  2025,  ora  8:00  – 25 iunie 2025, ora 15:00 și presupune două etape:

    1. Înscrierea propriu-zisă la Secretariat prin trimiterea pe e-mail a documentelor scanate, la adresele precizate în documentul Înscriere Secretariat;
    2. Trimiterea lucrării (acolo unde este cazul, în funcție de programul de studii) prin modalitatea indicată în documentul Trimiterea lucrărilor.

 Toate examenele de finalizare a studiilor se desfășoară la facultate, în format fizic (detalii în documentul Programare examene).

 

  Documente necesare pentru înscrierea la:

licență disertație
  • Diploma de bacalaureat*
  • Certificatul de competență lingvistică* (numai pentru absolvenții nefilologi);
  • Certificat de naștere*
  • Certificat de căsătorie* (dacă este cazul);
  • Carte de identitate*
  • Fișa de înscrire la examenul de licență – formularul (inclusiv anexa GDPR) se descarcă din Formulare, se completează și se semnează;
  • Fișa de lichidare – formularul se descarcă din Formulare, se va completa numai cu datele personale și se va semna (lichidarea o va face Secretariatul, pe baza listelor de Bibliotecă și Serviciul Social);
  • Formularul generat de platforma absolvenți.unibuc.ro
  • 2 fotografii recente, color, tip buletin (3/4 cm), pe hârtie fotografică (se vor depune la ridicarea adeverinței de licență ori la ridicarea diplomei).
  • Diploma de bacalaureat*
  • Diploma de licență*
  • Suplimentul la diploma de licență*
  • Certificat de naștere*
  • Certificat de căsătorie* (dacă este cazul)
  • Carte de identitate*
  • Fișa de înscriere la examenul de disertație -formularul (inclusiv anexa GDPR) se descarcă din Formulare, se completează și se semnează;
  • Fișa de lichidare -formularul se descarcă din Formulare, se va completa numai cu datele personale și se va semna (lichidarea o va face Secretariatul, pe baza listelor trimise de Bibliotecă și Serviciul Social);
  • Formularul generat de platforma absolventi.unibuc.ro
Toate documentele se scanează și se trimit pe e-mail secretarului de an, conform instrucțiunilor afișate pe site, din secțiunea Înscriere Secretariat.
Pentru promoția 2025, documentele marcate cu * se află în dosarul de student și nu este necesar să fie transmise electronic.

 

📝 Înscrieri secretariat – ( click -> aici );

📋 Trimiterea lucrărilor – ( click -> aici );

Programare examene – ( click -> aici );

📜 Comisii pentru examenele de finalizare a studiilor de licență și master – ( click -> aici ).

 



📦 Arhivă Licență și Disertație