🆕Anunțuri

📌 Cursuri de certificare pentru profesia didactică – Nivelul II

Departamentul de Formare a Profesorilor (DFP) al Universității din București oferă cursuri de certificare pentru profesia didactică – Nivelul II, pe parcursul studiilor de master, studenților care doresc să urmeze profesia didactică și sunt înmatriculați în anul I de studii în urma concursului de admitere din sesiunea iulie-
septembrie a.c., (anul universitar 2024-2025), CARE CONTINUĂ STUDIILE MASTERALE ÎN DOMENIUL DIPLOMEI DE LICENȚĂ la facultățile din cadrul Universității din București.

Pentru mai multe informații click aici.


📌 Dacă ești student Unibuc și vrei să afli cum să faci o prezentare științifică de succes, Institutul de Cercetare al Universității din București (ICUB) te invită la un modul de învățare dedicat științei deschise.

Întâlnirea are loc în ziua de 31 octombrie 2024, începând cu ora 16:00, exclusiv online, și durează în jur de o oră.

Pentru mai multe detalii click aici.


📌 Îndrumători de ani / grupe – Anul I


📌 Validarea și numărarea voturilor rezultate din turul I al procesului electoral pentru alegerea reprezentanților studenților în Consiliul Facultății și în Senat desfășurat în data de 14-15 octombrie 2024

Comisia electorală s-a întrunită în data de 15 octombrie 2024, la ora 22:00, în urma validării și numărării voturilor rezultate din turul I al procesului electoral pentru alegerea reprezentanților studenților în Consiliul Facultății și în Senat, desfășurat în data de 14-15 octombrie 2024, în intervalul orar 10:00-20:00, respectând normele Regulamentului de alegere a reprezentanților studenților în structurile de conducere ale Universității din București (în continuare numit Regulamentul).

Procesul Verbal și Comisia Electorală click aici.


📌 Prezentarea serviciilor de suport pentru studenții UB

Luni, 14 octombrie, între orele 18-19, în Amfiteatrul Odobescu (parter)


📌 Burse 2024-2025

Documentele necesare pentru acordarea burselor pe anul 2024-2025, click aici.


📌 Decontări abonamente S.T.B.

Facultatea de Litere – anii de studiu II și III  14-18 octombrie 2024 între orele 08.30-11.30 Sala 206 (aripa dreaptă, etajul II)

Documente necesare în vederea decontării:

  1. Carnetul de student sau legitimația de transport;
  2. Cardul S.T.B. în copie și/sau original (copia se păstrează pentru decont);– Pentru YouthTB cardul este înlocuit de codul QR trimis pe e-mail de S.T.B.;
  3. Copie CI (buletin), necesară pentru transferul bancar;
  4. Bonul fiscal de achiziționare a abonamentului, în original (trebuie adus după expirare);– Pentru YouthTB bonul fiscal este înlocuit de chitanța electronică numită „payment_attachment.pdf”;
  5. Extrasul de cont al studentului (copie sau original);– Necesar doar la primul decont sau în cazul în care studentul își schimbă contul IBAN;
  6. Consimțământul GDPR, privind prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea decontării (se depune o singură dată, la prima decontare);
  7. Semnătură pe tabelul centralizator/lista nominală.