Aqua Carpatica, BCR, Kaufland și SAGA Festival, partenerii UBtalks. Ediția din 2022, premii de peste 15.000 de lei

Aqua Carpatica, BCR, Kaufland și SAGA Festival s-au alăturat, în calitate de parteneri, în organizarea ediției din 2022 a competiției UBtalks.

Astfel, pentru cea de-a IX-a ediție a concursului, Aqua Carpatica oferă trei premii în valoare totală de peste 1.500 de lei pentru cele mai inovative, clar prezentate și originale proiecte. De asemenea, BCR va oferi studenților, masteranzilor și doctoranzilor Universității din București trei premii în valoare totală de aproximativ 3.000 de lei, iar Kaufland oferă trei premii în valoare totală de 1.500 de lei pentru cele mai inovative, sustenabile și originale proiecte. Nu în ultimul rând, Festivalul SAGA va oferi câștigătorilor trei premii în valoare totală de aproximativ 5.000 de lei: 2 invitații VIP, 2 invitații General Admission+, precum și alte 2 invitații General Admission.

Porțile competiției s-au deschis pentru studenții, masteranzii și doctoranzii UB. Deadline-ul înscrierii în competiția UBtalks este 15 aprilie 2022, iar adresa unde poți înscrie proiectul tău de 10 din sesiune este ubtalks@unibuc.ro.

Trebuie doar să propui, în 5-6 rânduri, o temă care să stârnească atât interesul, cât și curiozitatea publicului, pe baza căreia să susții un discurs cu durata de 10 minute în etapa finală. Pentru competiție, se poate aplica atât individual, cât și în echipe de 2-3 persoane.

Ce urmează după?

Studenții selectați vor participa la prima etapă a competiției, ce constă într-o sesiune online de pregătire, în cadrul căreia cadre didactice ale Universității din București și experți în comunicare îi vor consilia în vederea elaborării prezentării finale, îi vor ajuta să pună bazele unor noi strategii de a-și vinde ideile și îi vor ajuta să își perfecționeze tehnicile de vorbire în public. La finalul sesiunii de pregătire, coordonatorii vor decide finaliștii celei  de-a IX-a ediții a UBtalks.

În a doua etapă a competiției va avea loc sesiunea de prezentări (finala) în fața juriului și audienței. Prezentarea trebuie să fie atractivă și comprehensibilă pentru un public din afara domeniului de specializare, bine documentată, originală, relevantă, creativă și solid argumentată. Poate fi însoțită, dacă e cazul, de materiale foto, video sau audio.

Juriul va fi format din profesori ai Universității din București, manageri și specialiști în comunicare.

Pe lângă experiența cunoașterii unor grupuri de studenți și cunoștințele din cadrul workshop-urilor, studenții pot câștiga diferite premii oferite de sponsorii noștri, dar și un loc la Școala de Creativitate organizată de Universitatea din București la Cumpătu, Sinaia în luna iulie a anului 2022.