Din pricina unor probleme tehnice independente de noi, a trebuit să regândim strategia pentru înscrierea online, prin intermediul formularului de înscriere, la cursurile opționale din acest semestru.
Prin urmare, nu vor mai exista două formulare (unul pentru anul II și unul pentru anul III) care să conțină cursurile la care vă puteți înscrie, ci fiecare curs va avea propriul formular. Astfel, veți regăsi pe site, la pagina dedicată opționalelor (https://litere.ro/studenti/cursuri-optionale/), câte un formular separat pentru fiecare curs opțional. Formularul fiecărui curs opțional are o limită de înscriere, astfel încât, dacă un curs optional X are un număr de 5 locuri rămase, după ce formularul va fi completat de cinci persoane, acesta se va închide automat, afișând un mesaj care îndeamnă către înscrierea la un alt curs opțional (adică accesarea unui alt formular de curs).
Astfel, un mic set de bune practici pentru înscriere ar fi următorul:
- Înscrierea online la cursurile opționale va fi făcută completând DOAR UN SINGUR FORMULAR DE CURS PENTRU FIECARE SET. Reamintim faptul că fiecare formular de curs opțional are un NUMĂR LIMITAT de locuri disponibile, cele rămase după înscrierile directe. Astfel, dacă un student se va înscrie la mai multe cursuri opționale din același set, înscrierea va fi anulată și se va efectua o repartizare automată la finalul centralizării datelor, acolo unde au rămas locuri.
- Opțiunea M-am înscris direct la profesorul coordonator dispare. Având în vedere faptul că acum există câte un formular unic pentru fiecare curs, dacă, spre exemplu, sunteți înscriși prin intermediul înscrierilor directe la un curs opțional din setul I și trebuie să vă înscrieți prin intermediul formularului doar în setul II, accesați doar formularul pentru setul II.
- Formularele vor fi vizibile pe site începând cu orele 20:00. Pagina unde vor fi afișate link-urile către formulare va fi vizibilă pentru toată lumea începând cu orele 20:00, la următorul link: https://litere.ro/studenti/cursuri-optionale/.
- Orice problemă de natură administrativă poate fi semnalată și va fi, ulterior, rezolvată. În momentul în care simțiți că ceva nu este în regulă, spre exemplu: nu ați primit un e-mail care să ateste înscrierea (cel mai probabil aceasta fiind procesată, însă Google Forms nu trimite întotdeauna și confirmarea pe e-mail), nu trebuie să vă panicați. Puteți să trimiteți un e-mail către bogdan.negrei@unibuc.ro și să așteptați un răspuns. Toate e-mailurile voastre vor fi soluționate și răspunsul va ajunge, garantat, către voi.
Vă mulțumim pentru lectura atentă și respectarea acestor bune practici!