Activitatea secretariatului
Conform deciziilor conducerii UB, activitatea cu studenții a secretariatului va fi restrânsă la o oră pe zi, în intervalul 12:00-13:00, de luni până joi, exclusiv pentru situații urgente (eliberare adeverințe, acte din dosare etc.). Orice alte probleme vor fi rezolvate prin email, inclusiv transmiterea dovezilor de plată a taxei de studii.
Plata taxelor
Se recomandă plata taxei de școlarizare online (https://po.unibuc.ro) sau prin transfer bancar (detalii aici: https://litere.ro/studenti/taxe/). Aducerea dovezilor de plată va fi amânată până la reluarea cursurilor, cu condiția transmiterii prin email a unei fotografii clare a dovezii de plată, după cum urmează:
- emailurile se vor trimite direct către secretarul de an responsabil de programul respectiv de studii (lista aici: https://litere.ro/prezentare/secretariat/);
- emailurile vor conține, obligatoriu:
- nume și prenume;
- anul de studiu;
- programul de studiu complet;
- o fotografie / scanare clară a dovezii de plată (chitanță casierie, chitanță automat BCR, extras de tranzacție, ordin de plată etc.) sau un forward al emailul de confirmare din platforma online a universității.