- Rezultate licență Limba și Literatura Română – Limba si Literatură Modernă – Comisia Literatură
- Rezultate licență Limba și Literatura Română – Limba si Literatură Modernă – Comisia Teoria Literaturii
- Rezultate licență Limba și Literatura Română – Limba si Literatură Modernă – Comisia Lingvistică
- Rezultate licență Limba și Literatura Română – Limba si Literatură Modernă – Comisia Etnologie
- Rezultate licență Limba și Literatura Română – Limba si Literatură Modernă – Comisia Literatură Comparată
- Rezultate licență Literatură Universală și Comparată
- Rezultate licență Comunicare și Relații Publice
- Rezultate licență Științe ale Informării și Documentării
- Rezultate licență Studii Europene
- Rezultate licență Asitență Managerială și Administrativă
- Rezultate licență Modele de Comunicare și Relații Publice
- Rezultate licență Etnologie, Antropologie Culturală și Folclor
Înscrierea pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor pentru sesiunea ianuarie 2021 (licență și masterat) se desfășoară exclusiv online și presupune două etape:
- Trimiterea lucrării (acolo unde este cazul, în funcție de programul de studiu) până la data și prin modalitatea indicate în documentul Trimiterea lucrărilor;
- Înscrierea propriu-zisă la Secretariat, în intervalul 27.01.2021, ora 8:00 – 30.01.2021, ora 20:00, prin trimiterea pe email a actelor scanate, la adresele precizate în documentul Detalii înscriere Secretariat.
Susținerea probelor, indiferent de programul de studiu, se desfășoară online prin intermediul aplicației Google Meet în intervalul 2 – 6 februarie 2021.
Cu excepția programului de studii universitare de licență Asistență managerială și administrativă, examenul de finalizare a studiilor constă numai în susținerea lucrării de licență sau disertație. Absolvenții programului Asistență managerială și administrativă vor susține, tot online, un examen oral.
În funcție de programul de studiu, data de început a probelor este indicată în documentul Trimiterea lucrărilor.
O programare detaliată a examenelor va fi anunțată după încheierea înscrierilor.
Examenele vor fi înregistrate și arhivate.
Un tutorial legat de folosirea aplicației Google Meet este afișat pe site și în grupurile de facebook ale studenților. Nu pot fi folosite alte aplicații sau mijloace pentru susținere.
Important:
- Adresa de email de pe care absolvenții realizează înscrierea/trimiterea lucrării e adresa pe care comisiile o vor folosi pentru conectarea absolventului în aplicația Google Meet la susținere și trimiterea linkului de conectare, precum și pentru eventuala corespondență. Vă rugăm să nu folosiți adrese multiple pentru înscriere și să rețineți de pe ce adresă ați trimis documentele.
Formulare:
- Fișă de înscriere la examenul de licență /disertație
- Fișă de lichidare
- Declarație de autenticitate (se trimite odată cu lucrarea)
- Cerere de echivalare