– Depunerea candidaturilor: 7 – 11 ianuarie
– Campania electorală: 12 – 14 ianuarie
– TURUL I: 15 ianuarie
– Afișarea rezultatelor: 16 ianuarie
– TURUL II: 17 ianuarie
– Afișarea rezultatelor: 18 ianuarie
Depunerea candidaturilor la alegerile pentru locurile destinate studenților în Consiliul Facultății de Litere și Senatul Universității din București se face prin trimiterea unui CV și a unei scrisori de intenție la adresa alegeri@litere.ro,
Reamintim că votarea este în format electronic și se poate face doar pentru anul/ciclul de învățământ corespunzător fiecărui votant pentru studenții reprezentanți în Consiliul Facultății de Litere, pentru Senatul Universității din București putând să voteze toți studenții, voturile multiple fiind anulate.
Pentru cei care nu au acces la internet sau la un dispozitiv electronic de pe care să-și exprime opțiunea de vot, votarea se poate face la unul dintre computerele aflate în Prodecanat, pe baza unei programări anterioare.
Metodologia poate fi consultată aici.