Consultanță și Expertiză în Publicitate

Masteratul Consultanță și expertiză în publicitate (CEP) se adresează tuturor absolvenților de studii universitare, cu precădere celor din domeniul studiilor socio-umaniste.

Absolvenții acestui program sunt profesioniști în publicitate, coordonează departamente de marketing și sunt premiați pentru creativitate și eficiență în comunicare. Funcțiile pe care le pot ocupa sunt: Copywriter, Content Manager, Account Executive, Brand Manager, Strategic Planner, Marketing Specialist, Social Media Manager, Communication Specialist.

În primul an de studiu, planul de învățământ al masteratului cuprinde cursuri și seminare de creativitate, cultură și comunicare vizuală, istoria publicității, semiotică, antropologie culturală, Popular Culture. Cel de-al doilea an se concentrează pe ateliere și cursuri menite să contribuie la dobândirea cunoștințelor și competențelor necesare în publicitate și în industriile creative.

Cadrele didactice din cei doi ani de studiu provin de la Departamentul de Științe ale Comunicării, Facultatea de Litere, alte facultăți ale Universității din București, dar și din rândul specialiștilor activi în domeniul publicității.

Admiterea la CEP include două probe, prima dintre acestea fiind depunerea unei scrisori de intenție și a unui CV, a doua, susținerea unui interviu pe baza celor două documente menționate.

În sesiunile iulie și septembrie 2024, examenul de admitere la acest program de studii se va desfășura în format online.

 

Linkuri utile: https://litere.ro/studii/master/

https://litere.ro/admitere/masterat/